Saturday, January 10, 2009

~Lihatlah sekitar alam... ~
~Dunia luas terbentang...~

Aku tak tau la sama ada masih ujud atau tidak perang saraf dan perang minda ini..
Tapi, mungkin jugak setelah ubat-ubatan sudah bercampur aduk menjadikan sistem perjalanan anatomy badan n urat saraf berjalan seperti biasa, buat sementara atau sentiasa... tidak dapat aku kenalpastikan lagi... Namun, seolah2 ada riak-riak perdamaian.... dan.. aku juga haruslah pandai memainkan perananku... huhu... Kalo tidak habis lah aku jua... huhuhu lagi dan lagi dan lagi...

Ada sms nya, riak bualnya seumpama ok, maka org ok.. takkan kita keras plak kan... ok la juga layanannya... lagipun, kita ni bukan lah kejam... jauh sekali menzalimi...tapi perlu lah bertindak berdasarkan situasi..

Got a message...

"Next week u can ave all it bek..."

and diselangi few messages... and messages..

ok... pada aku.. we just wait n see..

hope everythings ok..

penat lar hidup dalam situasi macam ni.

huhuhuu....

7 comments:

ivory said...

semoga segala yg tak best nie akan berakhir tak lama lagik.apekata lps nie try carik anak ikan lak mueheheh

LoveHaterZ said...

aku pun terasa penatnyer..haih!

Honeydew said...

pjku,

carik anak ikann..?? beshh beshh.. kuikui..

emaku,
mmg penat sangat.. sian nko pun terasa sama.. huhu...

sesungguhnya janjinya mmg takleh pakai.. ciri2 munafik lar tu.... huh.. lantak dia.. janji kita tak pikir.. nnti sakit ati..

dia masih menganggu sehingga 2 hari lepas.... tapi tatau pas neh masih ganggu ke idok...
letteehh.... but, luckily.. i can handle all those things..

tenkiu my lalink2 fren again...

i lap u ols... :-*

Anonymous said...

Yes undoubtedly, in some moments I can say that I agree with you, but you may be inasmuch as other options.
to the article there is still a question as you did in the downgrade efflux of this beg www.google.com/ie?as_q=actress betsy palmer ?
I noticed the catch-phrase you have in the offing not used. Or you functioning the dreary methods of promotion of the resource. I possess a week and do necheg

Anonymous said...

Yes if the truth be known, in some moments I can bruit about that I acquiesce in with you, but you may be making allowance for other options.
to the article there is even now a without question as you did in the downgrade efflux of this demand www.google.com/ie?as_q=vista ridge mall movies ?
I noticed the utter you procure not used. Or you profit by the dark methods of helping of the resource. I have a week and do necheg

Anonymous said...

you have a wonderful site!

Honeydew said...

mak aih.. banyaknya komen..
virus ke... or si sewel yg saja2 nak mendajal neh..?

udah udah lar tu..
rentikan la keroje sewel awak tuh...

insap lahh!