Makan2 Penghujung Tahun

~Lihatlah sekitar alam... ~
~Dunia luas terbentang...~

Suatu hari itu.. di suatu petang di musim nan lalu... ketika itu hujan rintik..... (accewahh.. cam lagu lar pulaks.... kui kui....) bosan2 boring2... so aku ngan Wanie decide pi makan pizzaa kat Mines... niat di hati nak tgk Twilight.... tapi sayangnya udah idok addoooo.. so kitowang makan ajo lar..... layannnn.... ekekek...

Sesaja haku ngambek gambo tarik2 cheezy dia tuh.... kuheh kuheh..... nyummm nyummmm... (errr, sebenornya aku ndak suka sangat pijja ne... tapi sebab dak Wanie neh nak makan... ngidam.. aku ikutkan ajo larr...)

Sekian

Comments

LoveHaterZ said…
ko dah cuba egg & chicken wonder tak? mengancam siuttt.. wpun aku tak suka pizza yg tebal gilos tu, tp aku habiskan topping dia yg lazat mencengkam tu..hehe!
cuba jgn tak cuba!
HaNi.Dew said…
Emaku sayank..
Blom cuba lagi ar beb..
Best sangat ke..?

huuu huuu... nnti ada masa
ada duit ada keizinan aku pi carik la lagi... hihihiii....

Hang nyer promo kan main baguihh.... tak sabar rasanya.... kikikiikiii

Popular posts from this blog

Edisi Jalan-Jalan : Ber-CH- lagik...

Novel : Kemelut Kasih - Part 33

Novel : Kemelut Kasih - Part 27