Entry Tertunda lagi..

~Lihatlah sekitar alam... ~
~Dunia luas terbentang...~

17-20 Jan 2009


Adik aku Zaid datang ke umah aku ngan bininya, Amrah ngan dua org anak2 buah ku, Amirah dan Adam.... datang sesaja jenjalan.... Sebelum tu dia dah dok kt umah Ana kt Keramat tuh dalam 2 3 hari.. Aku beli la barangan makan siap2... senang aku kuar pi keje dorang dok umah tak la kelaparan dak... Pastu tak sempat sangat la aku nak bawak dorang jenjalan.. hanya masa 19 aku bawak depa round kt Putrajaya je.. dah malam gak la.. balik dari keje terus suruh dorang bersiap sebab besok paginya aku dah nak anta depa balik.. Amek bas pagi plak tuh... nak gi keje lagi.. nak gi anta depa lagi.. dah la jalan ke KL hiway KL-Seremban ke.. Terowong Smart tu ke.. sama je... Tapi seb baik sempat gak ler aku hantar depa ke putra dan berlari ke opis....

tatap je la gambo kek bawah neh..
Wachaaaa... agaknya tu la kata dak AMirah neh mengusik adik dia.. Adam...
Amirah with her Daddy.. Menggoda pose, u... wakkaa... huhu.. umah selerak.. :P

Adam with his Mummy...
Berlari-larian di Dataran Putrajaya

4 Feb, 2009

Ber-San Francisco Steak di KLCC, besday Opismate... an Associate di Legal & Secretarial Dept neh.. pompuan.. dalam 33 tahun kot.. pun lom tawen.. hujung tahun dengar2nya.. Makan dalam 7 orang.. bil yang kena almost RM 451.50.. walla.... lantak, janji depa bayor.. wekekekekk..


Ni makanan yg aku order.... aku kan Fish Lover, so aku order Salmon and Steak Fillet.. ingat nak order Salmon and Cod.. tapi takpe la... yang ni murah sket.. dalam RM 35.80 tak silap... kui kui...

Ini la besday girlnya... Intan Suhana.. org Johor tak silap...
Hepi Besday.. Moga dipanjangkan umur dan dimurahkan rejeki lah..

Comments

Popular posts from this blog

Edisi Jalan-Jalan : Ber-CH- lagik...

Novel : Kemelut Kasih - Part 33

Novel : Kemelut Kasih - Part 27