Karaoke

~Lihatlah sekitar alam... ~
~Dunia luas terbentang...~

8 Feb, 2009 - Sun

Setelah beberapa lama tidak mengasah bakat nyanyian (kui kui), Intan - sepupu Lyana meng-es em-ess kan aku.. Pah.. jom karaoke malam neh.. di bla bla bla pukul bla bla bla.. Aku plak tadap buat apa kan.... ok kan je lah...

Ini merupakan kali ke 2 aku ke situ... Neway KTV tak silap di Pusat Bdr Puchong neh... (opposite IOI Mall Puchong). Kali pertama aritu Lyana and DZnya yang mengajak.. ntah bila.. lupa plak... Oo yaa.. sebelum raya cina aritu.. sesaknya tempat tuh.. nk carik parking pun susah haihh... Akhirnya pi paking jauh, dan naik kete 3 series DZ.. Intan ada sama time tuh.. dia n Lyana anta kami ke tempat tuh then pi carik parking... pastu kt situ jumpa plak sowang lagi kawan Lyana yg dia ajak sama, Iza.. Sempat berkenalan dalam ladies.. wakakak..

Pastu, datang.. so sesi nyanyi2 pun bermula la.. Best jugak la kat sini.. (lagi best sebab tak payah bayar kan.. -haha- utk 3 hrs + buffet -all u can eat- RM35/person... Aku tgk sume makanan ada... Dari Nasi, Mee, Ayam, Pepahat pun ado.. Ketam, udang, sayuran, salads, varities of soups, desert, ice creams, sushi pun, lamb, apa lagi.. pendek kata sume ada lah... Cuma perut je tak larat dan tak muat.. wakakak.. sekali amek je.. kalo pada sapa yang banyak makan memang berbaloi sesangat sangat lah... So, malam tuh, DZ ajak kawan dia Pak Lah... (masing2 org Hie-Tech Village, Subang).. so tak silap, dalam RM 400 plus jugak la aku tgk DZ sign CC dia tuh.. Alah, apa susah... opis bayor gamaknya.. Claim under entertainment.. muaaaahahahha....

Pastu, again, malam tadi.. Pak Lah pulak yg dah gian gamaknya.. Bitau Intan, Intan sms aku.. aku no hal.. Lyana ngan DZ tak mai plak.. Iza ajak sowang lagi osmate dia..Intan datang with Ena (kakak ipar mek Lyana neh) and Pak Lah with sorang kawan dia menjadikan 7 org sumenya.. Samo la jugak... still under the same package... so, semalam aku tgk dalam RM 442.50 Pak Lah plak sign.. hu hu .. lantak laa depa org pangkat besor2 tappa.... leh claim gamaknya kan..
Pastu terus balik balik umah sampai lam kul 11pm....

Buat kenkawan ku.. aku sesaja citer neh.. kalo rerasa berminat sile sile la.. murah yoo tu.. 3 hrs + buffet all u can eat.... macam2 ada.... kui kui....

Tgk la gambo yg sempat aku amek...

Makanan aku semalam.. tu je yg terlarat pun.... Walau banyak sangat, tak larat sangat haihh...
Intan with Pak Lah and kawan Pak Lah.. Ni je le yg aku amek gamba.. maleh sangat haih... Not in mud.. huhu...

Comments

ivory said…
kat opis ak uada sorang kitaorg gelarkan dia ' Pak Lah' ekeke..nmpk cam tua dah panggey pak pak kui3

Popular posts from this blog

Edisi Jalan-Jalan : Ber-CH- lagik...

Novel : Kemelut Kasih - Part 33

Novel : Kemelut Kasih - Part 27