Konvensyen Bumiputera GE

15-16 Feb, 2009 (Sun & Mon)

~Lihatlah sekitar alam... ~
~Dunia luas terbentang...~

Takdak citer yg menariks sangat la kan.. wuuu wuuuuu.. tatau nak kongsi pe... kepala pun dah jadik buntu... lama tak cakap2 jumpa2 n borak2 ngan hampa... wuuuuu.... Aritu, mggu lepas aku telah menghadiri satu konvensyen untuk agen2 bumiputera bagi under GE la kan... aku pun leh attend last minit la.... sbb susah nau nak coti... last minit ok... boss aku kata tempat dah habis... aku tak kisah lah.. at last, dia kata ok.. so tumpang la bilik ngan dua lagi kenkawanku.. seb baik depa tak kisah.... bayaran pun aku tak yah bayau... wooww.... makasih soooo much, korang!

Untuk that konvensyen, Agensi kitorang yg anjurkan.... Walau last minitnya persiapan... majlis tetap wauuu.. grand hooo punya... masing2 naik gak la semangat diri.... aku pun, i think this is my turning point... for my life... and i have to grab it and do 4 my own gud sake.... Kisah tahun lepas teramat la mendukacita dan meletehkan emosi dan fizikal ku.. Moga tahun ini, dgn turning point ini.. aku akan menjadi lebih rajin dalam meningkatkan usahaku... Yesss..... u can do it, Ruzie.... Go gooo gooooo..... Grab it.... And Korea will wait 4 u...... yeaahhhhhhhhh!!!! Aku pun nk

Untuk majlis tu.. walau last minit ble join, aku sempat join sbg committee for registration and audio la.... plus photographer... Akak kan suka ambek mengambek gamba nehh... Ngee....... Konvensyen neh diadakan selama 2 hari (15-16Feb'09) nun di puncak Genting.... dah tak sejuk sangat nak compare dulu... dah lama tak pi sana kan....


Dew : I need to back-up and sustain to achive my dreaaamm. Go go gooo... yeaaahhhh!!!


AJK, ahli juru kalut for REGISTRATION

Comments

Popular posts from this blog

Edisi Jalan-Jalan : Ber-CH- lagik...

Novel : Kemelut Kasih - Part 33

Novel : Kemelut Kasih - Part 27