Saturday, February 21, 2009

Persoalan Hati

~Lihatlah sekitar alam... ~
~Dunia luas terbentang...~

Walaupun bulan Cinta sudah mencapai ke penghujungnya.. (Ya ke.. ingat Februari je ke bulan Vinta.. hbais bulan lain tak payah? camtu.. hehe.. tak la.. sebabnya ya la.. kan February sinonim ngan Valentine.. hari istimewa untuk org dan pasangan konon2nya berkasih sayang.... Bulan lain takde salahnya pown.... kalau hari2 laaagiiii baguih..)

Kadangkala, kita rasa kita sudah membuat keputusan yang tepat... Namun, adakalanya juga.. kebimbangan, keraguan sering bermain di fikiran... Betul ke.. Patut ke.. Atau macam ni.. ataupun begitu... So, kat sini aku nak share la sebarang sedikit dua dikit yang aku dapat melalui pembacaan dan juga pemerhatian..

BUKTIKAN CINTA PADA PASANGAN

Huish, munyik tajuknya pun dah menakutkan... Taboo biasa la kalo bab buktikan neh.. tapi aku tak mboh bicara soal bab bodoh mangan tuh.... so sila la lihat senarai yg aku dapati ittew :

a- Tidak meminta balasan
b- Jangan Menuntut
c- Jangan takut dikecewakan
d- Jadilah penghiburnya
e- Fahami hati sepenuhnya
f- Syukur atas apa yang terjadi
g- Matang dalam tindakan dan fikiran
h- Teguh dalam harapan
i- Padukan kata dan perbuatan

TERUSKAN KEPUTUSAN UNTUK BERUMAHTANGGA JIKA......

i- banyak persamaan
ii- Gentleman' sejati
iii- Tidak takut pada komitment
iv- Kelakar
v- Ingin mengenal diri lebih dekat
vi- Memberi semangat

No comments: