Sunday, May 3, 2009

Kenduri datang lagi..

2 May 2009- Sat

~Lihatlah sekitar alam..
Dunia luas terbentang...~

Hari ni ada kenduri opismate ku, Nadia di Rawang... dalam 1km je dari Taman Lipur Sg. Kanching tu.... kami berpakat berkumpul di depan stesen Petronas Taman Melati dalam kul 1030am- 1100am.. dalam lebih kurang 1107am kitorang bergerak dengan 3 biji kereta. Aku folo je ler kete kawan aku sebab kureng arif ke belah2 sana nun... Perjalanan amat lancar, mgkin sebab ramai yang balik ke kampung kan... dalam lebih kurang ntah la bape minit.. stgh jam kot sampai la ke tempat yg dituju..

hampa tgk je lar gambo2 kek bawah neh..



Pasangan panten... dua dua sama umur, baruuuu 24 tahun.. yg bagai pinang di belah dua.. sedang berjalan ke singgahsana..


sakan ye Nadia nko menyengih.. akakkaaa.....




biasa larr.. gue nak jugak enterprame.... hihihi..




opismate yg sama2 mai... Si Hafizi jadik tukang tangkap gambo.. nasib hang lah pizii... kui kui..

No comments: