Salam Takziah buat JMku

30 Apr'09 - Thu

~Lihatlah sekitar alam..
Dunia luas terbentang... ~

Sebetulnya, sewaktu Ema call pagi semalam.. selain ucap b'day... EmaKu bagitau satu lagi biter yang amat t'gezut dan tidak dijangka..

"Dew, kau dah tau belum?"
Aku yang masa tu dah kt opis.. cakap
"Tau apa..?"
"Ayah JM meninggal pagi tadi.. Ayu baru call bagitau aku.."

Aku terus terpempan... seolah tidak percaya.. kerana setahu kami.. Arwah Pak Bahardin takde sakit rasanya.. kalo tak JM musti dah citer2 dah... Dan pastu kami saling berbicara.. really sorry for her.. Aku boleh imagine macam mana reaksi JM.. cuba bayangkan jika biter yg sama kita tima... Ya Allah ya tuhanku... selamatkan lah dan rahmatilah ayahku.. pelihara dan lindunginya jua.. dan semoga arwah Pakcik Bahardin tergolong dalam para mukminin... Bila aku pk balik, Alhamdulillah.. meninggal pada hari Khamis menjelang hari Jumaat.. spt mana yang dikehendaki pada mana2 umat yg lain juga selain meninggal pada Bulan Ramadhan, di Mekah mahupun di medan syahid.

Al-Fatihah buat Pakcik Bahardin.

JM, aku harap semoga ko tabah... begitu juga family nko... We are always here if u need us... Luv u... :-* do take care

Comments

Popular posts from this blog

Edisi Jalan-Jalan : Ber-CH- lagik...

Novel : Kemelut Kasih - Part 33

Novel : Kemelut Kasih - Part 27