Ber-Sunway & Ber-Karaoke

~Lihatlah sekitar alam..~
~Dunia luas terbentang..~


27th June 2009 - Sat


Sabtu neh aku keje, hurmm.. tensen jek.. huhu... dah la sampai petang pulak tuh... adus la... kureng semangat tul la... Sdg aku drive nak pi koje, Wanie call.. tanya dok watpe nak g mana.. pastu cakap plan depa nak pi jenjalan and ajak aku sama.. Aku cakap tgk la camane.. aku mintak setengah hari je kot... So ok la kot, dipendekkan citer kitowang plan pi Sunway Lagoon... pastu kul 6 pm kitowang kuar n g makan nasi lemak kat Dewan Sultan Sulaiman, Kg. Baru pulaks... Pastu singgah solat Maghrib di Masjid Kg. Baru.. pastu pulak pi sambung berkaraoke barang sejam di Ampang Park... Pastu balik umah Ana, Wanie dan Raihan kemas2 barang dorang ikut balik umah aku pulak....

So semalam aku pi la anta mereka di Hentian Putra... sebelum tu sempat la pi shopping2 sat carik adiah tuk di beri kepada Mak & Ayahku yang tersayang sempena
HARI IBU & HARI BAPA (tertunda) ku.. hihii... AKu beli la selai baju wat mak ngan ayah.. Ana plak kasik wallet dan purse utk kedua-duanya....

Orang saaaaayang sume

*Muahs*


Wanie, Ana n Aiman


Sekilas Pemandangan

Comments

Popular posts from this blog

Edisi Jalan-Jalan : Ber-CH- lagik...

Novel : Kemelut Kasih - Part 33

Novel : Kemelut Kasih - Part 27