Friday, June 5, 2009

Jacaranda...

~Lihatlah sekitar alam.. ~
~Dunia luas terbentang...~

Jacaranda....
Cantik namanya... secantik rupanya...
ai likee.... heheheee.....

Aku rasa sekarang memang musin dia kowt...
Dua tiga jari kebelakangan aku perhatikan
taim aku nak pi keje... aku balik keje...
bunga-bungaannya mmg menarik pandangan mataku...
ada furfle.... ada gak pinky.... (but i do like furfle most)
pastu... kat bawah pokok dia.... bertaburan.. berguguran bunga2annya..

serasa inginku berlari-larii.. pastu tidoq eh baring di persada bunga2an jacaranda yang berguguran itu..... (konon.... hang hengat Mesia neh obersea ke..) kalo cuaca dingin takpa gak.. ini panas terik, oke..... kadang-kala hujan lagi..... wakakaaaa.. -rasain, lho..- hihi....

Ok... jap nak layan anganku dan jacaranda jap.....

stop dulu.... :D

*apa? Jacaranda..? tak kenai..?
nnti chek amek gamba chek tepek naa... ;)

2 comments:

LoveHaterZ said...

sapa yg tak kenai tu kena buat cam aku.. g bukak yahoo, click images, type jacaranda.. haaa kenai dah.. gagaga! mmg lawa giler warna furfle tu

Honeydew said...

hahahahaaaa...
panndaiiii emaku neh...
lawakann.. kan...

ngeeee