Quick Quick Quick Entry Lagi..

~Lihatlah sekitar alam..~
~Dunia luas terbentang..~

Masing2 bizi banget.. huhu.... Plan konon2 nak jumpa malam jemahat lagu oleh mastermind (puan PJ ku akhirnya terpaksa di kenselkan.. huhu.... ntah bila leh jumpa, borak2, makan2, asterok2 lagi dak... kuikui..)

Hari-hari biasalah penuh aktiviti... koje koje koje... hatta hari Sabtu pun... dah la penuh lagi tu... sakit ati den.. huhu..

JANGAN PANDANG BELAKANG CONGKAK
Minggu lepas yg lepas (Ahad, 7 Jun 2009) aku nengok citer JANGAN PANDANG BELAKANG CONGKAK ngan adik aki wanie... Tgk di GSC IOI Mall... memang kelakar pecah perut la menengoknya.... hahahahaaa.. walaupun bodo2 alang tapi kelakar... pueh hati gelak la... macam citer Antoo Fighter dulu lar... Ekceli hari sebelumnya, aku dan Wanie dah pegi Mines.. dah beli pun tiket utk pukul 3pm punya.. alih2 pukul 240pm waktu kitowang jalan ke sana.. tgk.. eh, apasal bergelap je seluruh area sebelah TGV neh... rupanya blackout.... huhu.. First time tgk Cinema blackout beb.. seb baik leh redeem balik.. hihiii... Pastu kitorang g la jenjalan kat Mines Exhibition Centre ada Pesta Buku.... sempat la pulok menghabiskan duhet dgn buku2 kat situ... huhu.. nyampas mak taw...

BOLING
Aku pun dah lupa, ntah zaman bila aku last main boling2 neh... Agaknya hampir2 setahun yang lepas kot naaa.. Tapi, hari Ahad (14 Jun 2009) yang lepaih.. Last minit aku diajak join satu tournament anjuran kawan GE aku.. so, aku ok je la... dari tadak pa gak kan... So aku ngan lyana pi la kat Bukit Jalil Golf Resort, Lyana kat Group 1 aku kat Group 2 bersama 2 lagi rakan lelaki (yg kami tak kenai).. Pastu yg lagi best group ai dapat Juara taww.. auww.... yg best lagi sebab ai yang dah setahun lebih tak main neh leh jadik penyumbang gak la.. sebab 1st game aku dapat 158 point dan game kedua aku dapat 135 point... whoah... selepas setahun tak main.... (nasib baik je kot) ke hapa... hahahahaaa....

notakakikiri : gambo takdo, oke.

notakakikiri 2 : bila nak asterokk wehhhh... hihii..

Comments

Unknown said…
budak2 astro tak byr bill.. suem kene cantass..ekekke
HaNi.Dew said…
hoh.... patut ler....

kui kui... :-D
ivory said…
kelakarkan citer jgn pandang tuh..1 panggung kekek2 ketawa..
we want astro..we want astro..we want astrooooooo!!!
HaNi.Dew said…
Haah Pj.. giler kelakar... hahahhaa

Kenkawan astro...
Jumaat malam, amacam... Sila memfree kan agenda2 anda... hehehehe.. *wink*
LoveHaterZ said…
rindunyerrrrrrrr!! jom larr.. apsal sumer org sibuk sgt nih.. sedih ai tau.. giler rindu kat sumer..

ok dew, turn ko plak organize jumaat ni..heheh
HaNi.Dew said…
Emaku...

he he he..
turn ai jadik AJK Jemputan eh...
ok ok.... ;)
ivory said…
aku tgu korang kompem eh..setakat ari nie insyaAllah aku ON.bill astro aku dah bayo thru maybank2u last week aaa..ekeke

Popular posts from this blog

Edisi Jalan-Jalan : Ber-CH- lagik...

Novel : Kemelut Kasih - Part 33

Novel : Kemelut Kasih - Part 27