Friday, August 21, 2009

~hOMe mADe cOOkies~

~Lihatlah sekitar alam..~
~Dunia luas terbentang..~


He he heeee....
Di sempena bulan baik ini, daku ingin lah mewawarkan kepada semua
moh la boli.... kuih ini.... tunjuk je... berapa aja.... akan segera sampai
dirumah anda.... dgn harga yang mampu milik...

Sila lah lihat di sini.... ya kenkawanzzz...


Chocolate Rocher Cornflakes
simple but nice texture of cornflakes,
baked with honey, choco and assorted nuts.
quantity: 50-55
price: RM20



Nutty Hunny Cornflakes
crunchy cornflakes,baked with honey and assorted nuts.
quantity: 50-55
price: RM18



Semprit Coklat
soft and tender semprit cookies dipped with chocolate
and sprinkled with chocolate rice
quantity: 45-50
price: RM22


Semprit Gebu
traditional semprit cookies (dahlia cookies).
quantity: 50-55
price: RM20




Sweet Heart Almond (black)
tender almond cookies with almond,
top with dark semisweet chocolate.
quantity: 45-50
price: RM25

Sweet Heart Lemony Hazel (white)
nice and rich cookies with almond,
top with white lemony semisweet chocolate.
quantity: 45-50
price: RM25



suji gajus cookies
traditional suji cookies with crunchy gajus(cashewnut) inside.
quantity: 50-55
price: RM22

homemade cookies
more details and picture will be updated soon, Okes.. =)

So.. kalo nak order ke.. sample ke..
sila la...
shout kt sini ke... reply kt sini ke..
and i will get back to you later..

macihhh... *senyum mesra*

Salam Ramadhan 1430H

~Lihatlah sekitar alam..~
~Dunia luas terbentang..~


Selamat Paaaagii...
Hi kenkawan semua...

Dikesempatan ini saya ingin mengucapkan
Selamat menyambut bulan Ramadhan 1430H
Mudahan amalan ibadat kita diterima dan keberkatan dariNya..
..dan dimurahkan rezeki untuk seisi keluarga... Amin.

Thursday, August 13, 2009

Kepergian :Ustaz Asri Rabbani + Bonda ex-Opismate ku

~Lihatlah sekitar alam..~
~Dunia luas terbentang..~


Satu lagi kepergian. ..
Juga tidak diduga..
Aku suka suara dia
Al-Fatihah buat arwah Ustaz Asri..
Meninggal dalam usia yg masih muda..

Moga Rohnya dicucuri rahmat dan tergolong dalam para syuhadah


Kemudian, dalam kul 320pm tadi, aku menerima satu lagi sms dari ex-collegue di opis lama memberitahu maknya turut meninggal dunia. Al-Fatihah buat ibunda rakanku, Khairul Anuar. Moga Roh nya dicucuri Rahmat.. dan salam takziah buat krol sekeluarga..


Al-Fatihah..

Takde Title Punnn

~Lihatlah sekitar alam..~
~Dunia luas terbentang..~


Punya lar pemaleh aku neh...kalo ble sebulan sekali je hapdet..
yg sebenornya, seronok tgk kome dok menghapdet neh..tetapi nyer
tahap kemalehan aku neh huishh... susoh nak diperkatakan lar..
walau bermacam2 topik lagi bahan yg ble aku pamerkan citerkan
dan kongsikan di sini.... umpamanya, menjadi salah sorang mangsa tak bersalah
terkena gas pemedih mata pada 1 Ogos yg lepas..... Habeehh, sapo soh nko pi area sana.. kang tak pepasal dah kono skali... hua hua huaaa

*den golak kat diri sendiri*

Lagi dan lagi dan lagi.. maleh lah nak citer neh.... Awaaattt la jiwa menulis neh maleh sesangat ntah la... kalo tak, bakal novel sulung gue yg ditulis lebih kurang sepeuluh tahun nan lampau (walau dah 75% siap) takkkk siappp siaapppp.... sapa yg bersalah tu..? Aku dan diri akuu la juakkk... famili2 tak kira eh... kenkawan pun tak bersalah, oke.... Ini sebab salah diri aku jer...

Ops, yg sebenarnya la kan.... aku tulis neh sebab tetiba teringinn nak makan steamboat.... nyummm nyummm yummyyyyy..... bestnya... Yg skang ada dalam pemikiran ku ini, kalo bukan kat Johnny... kat Flamming, bandar Sunway tuh.... bestnya....

Gengg, jommm... area umah dak JM yo tu... sobolah Sunway Pyramid jekkk... alaaa.. Area Bidara ke menda tu... Jomm jomm jom......

*sengih*