Saturday, November 6, 2010

We win of the game... football !!



~Lihatlah sekitar alam
Dunia luas terbentang..~

Hehehehe..
lamooo sungguh den tak hapdet
malah menjenguks blog ku ini...

apppoooo la nak jadik... ish ish ish... *geleng kepala* :D

Tgk dak ema menghapdet kisah di hari sabtu minggu nan lalu
30 Oct 2010 - Sabtu (Sat.) (kami pi tgk Final Piala Malaysia, hokay... ;))
Minggu lepas di waktu ini.... kami masih tgh rancak memberi semangat
melompat2, berteriak2... bersorak2.. kek Stadium Nasional Bukit Jalil nun...

aku maleh nak citer panjang...
dah monang kan.... ;D
suka suka suka suka suuukaaaaaaa...

pengalaman yg sangat100x best
setelah dikecewakan pada tahun lepas...

tahun lepas aku pi ngan Wanie jugak
dan berjanji dengan abangku dan 3 lagi adik lelakiku di Stadium Nasional nun
namun, al-maklumlah.. tiada rejeki kan.. nk buek camano.. kami pulang dalam kehampaan...
yg aku rasakan lebih malang lagi, penyokong TRW yg datang jauh dari
tanah kelahiran TRW lebih dirasakan lagi.. (abang ngan adik2 aku lar tu.. huhu)
dah la dari jauh, musim banjir lak tu.. terpaksa mengharung banjir lagi..
namun semangat yg jitu, sanggupppp datang memberi semangat tu...
Aku ngan wanie tahun lepas, tiket on my abang jer.. haha

Namun, tahun ini.. Syukur Alhamdulillah....
sangat2 berbaloi... mereka membalasnya dengan kemenangan yg penuh bergaya...

AI LAIKEEEEE....!!!! Adios.... Bravo wira2 TRWku...
i lap u olszz...


hiiiii~~~~





notakakisikukiriHD : sekarang pun dok layan Ulangan PM 2010 kt TV1 neh.. hehehehehe




1 comment:

LoveHaterZ said...

aku pun tengok gak tadi beb.. baru ku tau si akmal rizal ada masuk, sukidin jadik pengadil, norfarhan tak ensem sangat, player N9 memang lari laju giler n indra putra muka dah nampak tua dah..haha!

apapun, GOMO KELATE GOMO!! ;))