Wednesday, September 14, 2011

~Wordless Wednesday~

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

~Lihatlah sekitar alam..
Dunia luas terbentang..~


Heh, lamanya tak jengah dan hapdet sini kan..
ntah pape ntah.. pemaleh ya amatzz..

Sekarang, dah 14 Sept'11.. rupa2nya dah 16 hari kita menyambut Syawal..
uish, baru ku sadari-takde pun post pasal Hari Raya ni kan- ucapan Ramadhan ada la..)
Ok, dah pertengahan bulan.. kalau jalan malam2 ni (kalau kat kampung la) tak payah guna lampu suluh tu pun dah ok.. bak kata oghang bulan tgh teghang bendeghangg..

Eh, apa aku merepek neh... tajuk atas Wordless Wednesday, tapi daku meraban dah setengah bakul dah neh, hehehehhh...

Ok la.. tanak cakap banyak...
kita berjumpa di lain siaran, dengan info cam biasak la.. :D

NotakakisikukiriHD: Ngantukk!!!

No comments: