One Tree Hill




the cast of OTH almost all seasons
~karen, felix, brooke, lucas, nathan, andy, dan, rachel, mouth, jamie,
skills, keith, peyton, haley~


Siri TV kegemaran aku, ever!
Rasanya kat bawah aku dah ada post pasal OTH neh..
tapi itu lebih kepada gambar2 la kan..

Ni nak citer sikit la pasal siri One Tree Hill (OTH) neh ..
awat rajin tetiba ni kan? Heh, sebab... lepas tgk cd siri 5 dan 6...
unfortunately DVD siri 6 - cd 5 & 6 stuck la pulak... spoil mood.. ni nak marah neh.. huhu!
Naaa... nanti boleh tukar..

Ok, apa yg istimewa sangat pasal OTH neh?
Hurm, mungkin sebab pelakon dia.. (yg awesome! dan hencem.. dan lawa.. ouch!)
selain daripada itu mungkin jugak sebab jalan citer yang bagus.. pelakon yang menjiwai watak ngan baik...

Ia adalah satu show yg bagus, not forgotten dengan quotes2 dia yang amazing, dan selari dengan persekitaran kita. It's mainly about teenagers trying to find out who they are in a small town but it's definitely more exciting than just that!

Citer ni sudah menjangkau siri ke 9, yang bakal ditayangkan pada awal Jan'12 depan di US. Kat Malaysia ni tak tahu bila la kan :P Aku biasa follow dulu di 8TV, kemudian pasti akan menyusul di Star World. Aku biasa ikut di Start World je sebab jarang tgk 8TV. Since tahun bila lagi aku follow lupa daa... Citer ni tak silap start back in 2--3/ 2004 yang lepas la... Rupanya a few of my good fren pun folo yg sama... whoahh.. best sebab ada geng! Pada aku, OTH ini bukan sekadar another 'teen drama'.

Oh, btw, Season 7 dan 8 lucas dan Peyton dah takde dalam siri ittew.. aku tak tahu kenapa sebab lama lost.. sehingga aku rindu dan nk tengok balik, then aku cari and beli Dvd dia balik, haha... funny kan... Tapi, ura-ura ada kata Lucas akan come back ke season ke 9... punya la ramai yang suka... aku follow dalam FB OTH la kan.. haha.. Tapi Peyton (or Hilarie) takde bunyi apa pun lagik arr.. hope they both back to series la!

Kenapa aku suka sangat citer ni ek? hehe.. of course sebab Lucas.. ouch! :D
Naaa... sebenarnya, aku suka this show sebab ke lima-lima watak utama dalam ni, which is :
Chad Michael Murray (Lucas), James Lafferty (Nathan), Hilarie Burton (Peyton), Bethany Joy Galeotti (Haley), and Sophia Bush (Brooke)-mereka ni memang serasi la bersama! kimia bak org kata.. hehe.. chemistry when they together.. Kenampakkan mereka ni such a good friends outside di dalam dan di luar show (ye, ye je kan.. macam aku tau jer.. haha!)

Watak fav aku - Lucas and Peyton! ever! and they're meant together... i mean in this show la... (walaupun watak Lucas tiap season bertukar ganti awek jer, heh! tapi at last ~Season 6, dia patah balik to his first love - of course la Peyton kannn *wink* Aku suuuuuka sangat sukaaa sangat draws and sketch Peyton tuh.. dan actually aku believe tu sketch Peyton (Hilarie) sendiri.. ntah yer ke tidak.. ahahaha.. tapi nampak macam dia ada that style to be an artist la..

Citer ni pun mempopularkan sukan omputeh yang dah sedia popular tu... Awat Mesia ni takleh nak buat citer yang bermutu cenggini kan... with our own style la.. takde la nak cium manjang or seks dalam citer Mesia kan.... storyline kena pandai la gak khaannnn... hehe..

Episod paling aku suka.. of course season 4, sebab Lucas dan Peyton back together..! Tapi kan.. bila tgk Lucas dan Brooke pun actually not bad though, haha..eh, camana aku ble berpaling arah ni... no la.. meaning they are all good together...

ok la... tak nak membebel lebih banyak... tgk je la bebeberapa selected gambo di sini...
Njoyyy!



Peyton's sketch
(dan aku naakk sangat jadik pandai melukis camni.. ahaha
tiap kali tgk dia melukis, mesti mood melukis aku datang balik..
cuma aku tak pandai melukis camni la.. daku hanya
pandai menconteng sahaja... wakakakak)

owhh.. sooo romanticcc... luv this.. hak hak hakk

ok, momen mumantis lain between Luke - Peyton


ini from Season 3, bila Lucas sedar cintanya. hatinya adalah
pada Peyton.. macam apa yang ada kt quote tuh :)

moment2 mereka berdua

ini first time they met, First Season
and that Comet (kereta Peyton) menjadi sebab
Lucas and Lindsay tak jadi kawen *wink*


Ini pulak masa Luke with Brooke.. tapi Peyton dah start feel balik to Lucas..
they both actually hiding the feeling for soooo long
(because of the BFF terms ~Brooke and Peyton)
but at last cannot afford to hide it :P
ini from Season 4, mereka bercuti di Rachel's family mansion

Girls gonna love this scene, haha!
Luke and Nate without shirt on it.. whoahh!! hak hak
Tak silap scene ni from Season 2, bila mereka bergaduh di court,
Ravens lost, so halfway on bus, Coach Durham ask them to take walk back to Tree Hill
jumpa dgn supporter geng lawan (basketball) yg jahat..
so kena buat task ini di petrol station ~to humiliate RAVENS~


Ini pulak, kiri : Season 5, bila Luke nak kawen Lindsay..
Tapi kemudian Lindsay tak say yes pongg.. pastu dia kasik balik cincin dekat Luke
dan lari tinggalkan majlis.... sebab dia tahu hati Luke masih kt Peyton

Kanan pulak: Season 6... at last they are back together! hiiiiii~~

watak2 dalam OTH
from left : Tim, Jake, Nate, Luke
R A V E N S !!

River Court!

NotakakisikukiriHD : flying and flying

Comments

Popular posts from this blog

Edisi Jalan-Jalan : Ber-CH- lagik...

Novel : Kemelut Kasih - Part 33

Novel : Kemelut Kasih - Part 27