Tuesday, November 22, 2011

Cerita Pasal Bola : Malaysia Raih Emas Bola Sepak Sukan SEA ke 26




Salam Semua..
Lama tak jumpa, hehe..

Aaahh.. serius sukaaa.. hepiii..... Auuummmmmm!!! Grrrrr.. Roarrr!!!
Sapa tak suka kan... Setelah berhempas pulas skuad Harimau Muda melayan keletah (keletah keerr??) sang garuda yang angkuh (huhu!) dan poyo.. (huhu lagi) akhirnya kita berjaya merangkul PINGAT EMAS di Sukan Bola Sepak Sukan SEA ke 26, di Stadium Gelora Bung Karno, Jakarta.

Sangat-sangat-sangat- mencemaskan detik2 semalam... Sakit jantung! :D Semua umpama menahan nafas sehingga detik sepakan penalti yang terakhir!

At last.. WE WONN!! Yeaaayyyyyyyyyyyy!!!!!!!

Walaupun sungguh menyamfaahhh dengan segala tipu daya, muslihat mahupun sinetron sang garuda.. sume terhapus dengan kemenangan yg sangat-sangat-sangat suweeetttttt ini!

Tahniah buat semua pemain dan tak lupa jurulatih dan bla bla bla .. (tak tersenarai neh kalo nak listing kt sini)

Apapun, kemenangan kepada IBU SEGALA PINGAT itu membuatkan kesemua rakyat Malaysia senyum sepanjang hari.. phewww.....

So apalagi.. kita layan je sebarang sedikit gambau.. hokay... ;)


 
upper : haha.. sedikit lawak from FB... ntah sapaaa la yang rajin sangat buat mendalah camni kan.. kekeke

lower : Jom layan klip kat bawah ni




     


NotakakisikukiriHD: Comey nyaaa NAzmi Faiz... Ai suka Syahrul Azwari.. Owh, Yong Kan Yong jugakkk.. (yg umpama actor korea ittew taawww.... ngeeeeeeee) Op coz, Apex KFCM, Badrol Bakhtiar - ur sepakan memang penuh dramatik la bro...! and also Asraruddin, tandukanmu memang mabeles! Muaahh semua... *Haish, semangat pulak aku ni eks.. haha!*

No comments: