Sunday, March 25, 2012

Mari Layan Lagu : OST Mujhse Dosti Karoge

Suka citer industan ni.. tak silap keluar kat panggung dalam 2002 dahulu
(aku tgk pun kt cd jer.. hehehe...) meaning tahun ni dah soploh tahun la kan citer dia
aku rasa pada para pemenat (err peminatt, hehe) dia.. musti masih sukakannya khennn

Mujhse Dosti Karoge dalam bahasa melayunya "bolehkah kita berkawan?" :)

jom layan lagu2 yang best ini... yg aku cilok dari mana lagi, youtube la.. hahahaha *sengih*

ok kat sini aku tepek summary citer dia dulu (diiringi medley lagu2)



macam tak sangka kan... citer 3 jam leh summary dalam jangkamasa tak sampai soploh minit, hehe

now lagu2 dia plak... njoiceeeee















No comments: