Mari Layan Lagu : If I Die Young~

Suatu hari, di musim nan lalu... ketika itu hujan rintik... (eh eh, menyanyi plak.. heheheh) aku dapat post ni di FB ku

"kak zi, tgk la wall kite..ade clip lagu ni.. muke penyanyi tu mcm akak.. comel bangat!!
 dan aku terus pi jenguks... ada satu klip... sila lihat bawah
aku pun terus bukak wall dia, tengok aku jenguk.. 
pastu berfikir sendiri.. sama ke? he he he..
 
Ilin Saleh same tak muke ? same kan.?? kan..kan.. hihi tgk2 tros ingat akak..sobs! rindu la.. :'(
HaNi.Dew sama ke? :-o nurul.. akak tgk lagi skali..
idung dia pun leh tahan besau cam akak
keh keh keh..
Ilin Saleh hahaha..tang mulut n bentuk muke die same.. tang idung pon same ke? jap tgk.. ekeke.. ha 2 laki tu adik badik die tau..agak2 akak ade adik hensem gitu tak..if ade kim salam okkk!..haha
meh kita perhati lagi
ok, aku rasa mungkin bentuk muka... masa nurul kenal aku ni muka aku ramping dan panjang sket.. now dah membulat.. kuikui..

apapun, layan je la lagu ini.. beshh.. suka! suka!
genre country.. 

jom layannnzzz

Comments

Popular posts from this blog

Edisi Jalan-Jalan : Ber-CH- lagik...

Novel : Kemelut Kasih - Part 33

Novel : Kemelut Kasih - Part 27