Terkenang-kenang: Kenangan Zaman Persekolahan

Hi, Salam!

Untuk menambahkan posting dan hapdet ku...
kui kui kui...

Kenangan masa sekolah yea..
Ermm...

1. Aku tak masuk tadika... Masuk terus darjah satu... Masa peksa penggal pertama, terus dapat tempat pertama... Ingat lagi, masa cikgu kelas jalan masuk, letak buku atas meja. Pastu tanya, "nak tau tak siapa dapat tempat pertama..?" sume jawab "naaakkkkkk..." pastu cikgu sebut la nama aku.... pastu sume mata pandang kt aku.... hehe.. sampai la aku hengat detik ittewww...... That time markah aku 100 BM 100 Math, 98 English.. and 96 utk apa ntah..lupa..


2. Aku dulu skolah sume fonfuan... Masa lepas SPM, dapat panggilan lewat sket masuk U.. so aku naik la Lower Six jap.... pastu... nak jadik citer cikgu nak lantik aku jadik Head Girl that time... kebetulan aku dapat Matriks... terus aku lawrik masuk matriks.. padahal masa tu aku dah nekad nk ambik STPM dah masa tu... tanak aku... kalo lantik jadik S/U ke.. Bendahari ka... Penolong Ketua ka takpa gaks.... Ini ketua.. huh, buat sume org carik pasal n bencikk kat aku jek... tanak aku.. tanakkk.... dah tgk banyak kes dah senior sblm tuh.... No. 1 target tuuu... hu hu...

3. Masa form 3, masa buat eksperimen dalam lab, aku guna klip mulut buaya and sambung2kan mendalah wayar tuh ke tudung2 kawan aku... ibarat dorang tuh apa benda tu.. Ammometer ke lupa... hehehe... Pastu, ada jugak aku tampal kertas "Awas.. saya baru kuar dari tampoi..." kat belakang kenkawan.. Cikgu senyum jek...


tu je le.. aku bukan budak nakal dan bukan jugak terlalu baik... hanya at moderate rate aja... ada lagi kot.. maklum la zaman p'sekolahan kan...


Notakaki HD: Apapun, zaman persekolahan.. zaman belajar paling indah kan... (^-^)

Comments

Popular posts from this blog

Edisi Jalan-Jalan : Ber-CH- lagik...

Novel : Kemelut Kasih - Part 33

Novel : Kemelut Kasih - Part 27