Sunday, July 14, 2013

Love Info : 10 Petanda si dia sedang angau ^_^



Lelaki sememangnya sukar diramal. Tidak semua gerak gerinya dapat dibaca. Namun, satu perkara yang sememangnya mereka tidak boleh sorokkan iaitu 10 tandia bila si dia mula angau dengan mu.

Jom kita ketahui bagaimana rahsianya mula terbongkar.


  1. MULA BERI BERIBU PERHATIAN 
  Jika sikapnya yang dahulu acuh tak acuh sudah tidak kelihatan,         dan si dia mula memberimu beribu perhatian itu tandanya si dia 
  mula mengambil berat tentang mu

  2.   INGAT SEGALA PERKARA TENTANG MU
 Wah nampaknya si di memang serius dengan setiap perbualan          kamu. Segala tentang kamu walaupun sekecil semut sekalipun di sia  masih ingat dan tidak lupa, itu bermakna si dia peka dengan apa  sahaja yang sedang dibualkan oleh kamu berdua.

 3.  TIDAK AKAN MENYUSAHKAN KAMU
 Si dia akan cuba sedaya upaya untuk tidak menyusahkan kamu. Jadi  jika kamu dalam kesusahan jangan panik, si dia pasti akan            menolongmu

4.   TIDAK MUDAH MENABUR JANJI
Lelaki yang benar-benar mencintai kamu tidak akan sewenang-wenangnya menabur janji pada kamu. Ini kerana, mereka takut untuk memungkiri dan melukakan hati kamu

5.   MENCINTAI SEGALA KELEMAHAN MU
Bila si lelaki mula mencintai setiap kelemahan kamu itu bermakna si dia betul-betul menerima kelebihan dan kelemahan kamu. Inilah masanya untuk kamu berterima kasih padanya kerana si dia sanggup menerima segala kelemahanmu.

6.   BERI LAYANAN ISTIMEWA
Lelaki ni selalunya, bila dia menganggap seseorang itu hanya sebagai kawan dia akan bersikap 'natural' sahaja, tetapi, bila dia dah mula meletakkan kamu di kedudukan yang istimewa, tentunya kamu akan dilayan dengan sehabis baik!

7.   KAMU LAH SATU-SATUNYA DIFIKIRANNYA
Jejaka yang benar-benar mencintai kamu tidak akan sesekali cuba mendekati wanita lain. Si dia akan mula berkelakuan seperti kamu sahaja wanita yang ada dalam fikirannya. Besar kemungkinan takut-takut kamu pula yang akan rasa seperti dikongkong dan rimas.

8.   SENTIASA MENCURI MASA UNTUK BERJUMPA
Ada sahaja alasannya untuk berjumpa dengan mu. Bila si dia mula cuba mencuri masa  untuk bersama kamu itu bermakna si dia benar-benar mahu menghabiskan waktu hanya bersama kamu.

9. SUKAR MEMBERI ALASAN MENGAPA DIA MENCINTAIMU
Bila si jejaka sukar menerangkan mengapa dia mencintaimu itu bermakna si dia benar-benar sudah jatuh hati dengan mu!

10.  BERSEDIA UNTUK BERJUMPA DENGAN ORANG             TUA MU
Bukan mudah untuk si dia berani berhadapan dengan orang tua mu. Jika si dia mula menunjukkan respon dan gerak geri yang positif ketika ingin berjumpa dengan keluarga mu, itu bermakna si dia sudah bersedia untuk ke peringkat seterusnya.




No comments: