Friday, June 5, 2009

A Message

~Lihatlah sekitar alam..
Dunia luas terbentang...~



Lama tak hapdet kan...
kadangnya malas... (hiiii.....)
kadangnya tak dan pown... bizi.... (hiiii lagiii)

So, utk hapdet.. aku paste satu mesej dari kawan tagged....
Baru dapat tadi... amacam.... ekekekeke....

I dah tengok phot u semua, u memang cantik, tapi nape masih single? Jodoh ni kekadang kena dicari, tapi saya rasa u memang tengah cari calon suami sekarang ni, tak pe I boleh jadi penasihat u dalam hal ni, kerana I ni lelaki dan terlalu ramai lelaki kat luar sana yang I ingat kalu u respon saja mesti depa terpa kat u, tapi ingat, u kena berhati hati sebab terlalu ramai juga jejaka diluar tu yang bernama MAT, contohnya Matrempit, Matpit, Matkepoh, Matganja, Matheroin, Matjenin, Matmoto, Mat dan Mat dan Mat.

*nota kakikiri :
ada staff baru masuk semalam.. a girl... 5 tahun lebih muda dari ai.. (tapi bebudok yg lain neh cakap ai look younger than her... huhu....) Ops bek to topik, dia cakap-pagi tadi- muka ai nampak familiar.. pastu puas dia pikior semalam n dia cakap.. muka ai cam Zarina AF2(yg sengal lagi seksi meksi skang neh-ini ayat aku tambah sendiri la, hehe)-esp. masa aku tak senyum... hurm.. sempat dia perati muka haku ghopenye yer.... kui kui~

2 comments:

LoveHaterZ said...

hahaha.. mmg kena berhati2 dgn manusia yg bernama MAT weh..

anyway.. Zarina AF, its a compliment okeh.. so bg senyuman paling manis :)

Honeydew said...

Hehehee...
beb, aku pahammmm..
aku memahaminyaaaa....

sesungguhnya mmg banyak Mat-Mat-Mat-
diluar sana yang.... (hehehe)---->> malas lah nak cakap kan... sebab tu sampai la kita err err....... (ekekeke) adoi~

ha-ah.. i take it as a compliment gak lar... di samakan ngan artisy kan.... wpun suam... kui kui..