Mimpi




~~Lihatlah sekitar alam
Dunia luas terbentang..~~

Boring-boring.. aku baca thread2 lama kt Sembang Hati kat AMnet sinun..
Pastu terjumpa satu posting pasal mimpi aku neh...
Saja nak tepek kt sini... kelakar weyy..
hahahhaaa...

Quote from: pongee on January 31, 2009, 10:42:09
Quote from: honeydew on January 31, 2009, 10:25:52
aku penah mimpi
ada one guy ala2 Eurasian kot..
kulit cerah, rambut itam n mata ijo
tggi tegap hensem ahh pendek kata
dia nak n suka sangat kat aku...
ikutt je mana aku pi... aku tanak kt dia..
lari2 dari dia...

yg kelakarnya dia ikut aku pi.. foloo je..
situation masa tu cam ala2 kt kolej/u kat obersea
aku tanak dia ikutt je.. pastu nk jadi citer aku lari dari dia
jalan sekitar koridor.. dia ikut... dari tingkat atas ke bawah... dalam satu kelas ternampak cikgu math aku zaman skolah dulu.... citer n ngadu kat dia pasai budak neh... ntah camane mcm takdak kesan.... pastu lari n jalan lagi.. jumpa plak lecturer aku time matriks dulu.. aku ngadu jugak.. pun tak jalan... last2 aku lari masuk taman, dia ikut lagi... nk jadi citer terjumpa Tok Guru Nik Aziz... aku pun ngadu jugak.. budak tuh masih ikut lagi... Pengakhirannya... macam settle tapi tak ingat dah camane.. lama sangat dah... kelakar ingat balik.. wakakaa..

Eh, patut masuk thread mimpi neh kan...?
*Cheesy Tongue*

jaga2...mane tau ni bakal asben honey sok...ekekeke

hahaha gee...
kalo la iya...
makan tak habiss...

waakkakka

#####
akakakaa.. kelakar aku rasa..
nak jenjalan lagi tgk thread lain.
kalo ada menarik nnt i tepek lagi.. auuww!!

notakakisikukiri : Kalau lah betul.. walla... hahaha...

Comments

Popular posts from this blog

Edisi Jalan-Jalan : Ber-CH- lagik...

Novel : Kemelut Kasih - Part 33

Novel : Kemelut Kasih - Part 27